Rumpplommon

Medan vi firade bröllopsdag med champagne på Riche och middag på La Dame Noire så blev badrumsgolvet isolerat. När vi kom till huset onsdag kväll så var ny betong redan på plats. Vissa jobbar snabbare än andra i det här projektet kan man lugnt säga. Dock är vi glada att det är de som får betalt för att jobba som gör det snabbt. Den här veckan har vi i alla fall rivit bort tapeterna, samt äckligt hostmaterial som de satt på, i det blivande sovrummet. I går kväll fick vi besök av familjen Ö, och då vet vi hur det går. Då fikar och snackas det mer än jobbas. I morse träffade vi en mycket pratsam elektriker som ska uppgradera elledningarna till, som han påpekade upprepade gånger, modern standard i hela huset.


Nya fina rör för bajset att resa i.


Betonggolvet som ännu mest ser ut som bajs. Man kan också se rören som skall vara till nya duchen. Det är dom vita.


Liten bit av en gammal fin tapet tittar fram.


Bröllopsdagspresenter.


Syster Lena i plommonträdet.


Rumpplommon.


Alva & Love leker snigeldagis.

Kommentarer
Postat av: läna

ni har minsann inte berättat att det röktes cigaretter på bröllopsdagen!

f ö ser det ut som jag posar som fan i trädet. fast det gör jag ju inte. jag bara är sån helt enkelt.

2008-08-15 @ 10:25:18
Postat av: svante

ja nog ser du bra koooonstig ut allt i trädet, som en koala. men va fan är det med din högerfot? ser inteklokt ut... och visst röktes det cigg, både till fördrinken och till konjaken. tufft.

2008-08-15 @ 10:39:57
Postat av: Ninna

Nej den där foten Läna, vad menar du med den?

2008-08-15 @ 11:41:11
Postat av: Lilla Duktig

förövrigt var plommonen mycket goda.

2008-08-15 @ 13:18:14
URL: http://lilladuktig.blogspot.com
Postat av: läna

hjälp! jag måste till doktorn med min fot. genast.

2008-08-25 @ 19:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0