Det kom ett mejl...

 
Ferrari likes it PINK!
Ferrari Rosé lanseras nu i Sverige och du är inbjuden att vara
först på plats och smaka dropparna!
Moestue bjuder dig i ett rosa samarbete med Leijonbaren på
ett glas Ferrari Rosé från Ferrari Spumante, i hemlandet Italien
av de flesta ansett som landets främsta producent av mousserande vin.

Jens Segrén från Group Locomotives spelar rosa låtar, så dra på den rosa
skjortan och kom förbi på ett glas i kväll!

Måndag 10 november, kl 18-20
Leijonbaren, Lilla nygatan 5, Gamla Stan

Varmt välkommen!

Gissa hur mycket renovernade det blev den kvällen?

Kommentarer
Postat av: Lilla Duktig

Ååååh. Rosa...

2008-11-11 @ 09:44:28
URL: http://lilladuktig.blogspot.com
Postat av: Sara

Hej på er!



Måste säga att ni sliter på bra i både medvind och motvind, hittade precis till eran blogg när jag satt och snurrade omkring på nätet en liten undran bara:

Hur får ni ens något gjort när det gång efter annan och tredje är bilder och text om alkohol, jag hade nog mest legat och sovit.

Kul med renoveringar, skulle gärna vilja veta lite vad det kostat er i olika delar, letar själv projekt men har ingen uppskattning direkt vad saker kommer/kan kosta så det vore mycket värdefullt.

Ha det gott!

Med vänliga hälsningar

"Husletaren"

2010-09-05 @ 12:14:04
Postat av: Fru R

Hej Sara,

Jag har inte sett din kommentar förrän nu. Vi har inte full koll på vad allting har kostat och jag har ingen gissning att slänga ur mig heller. Låt oss fundera lite och återkomma.

Vad gäller alkoholen så skulle vi aldrig ha kommit så här långt om vi inte fick muntra upp oss med ett glas emellanåt:)

Lycka till med husköpet!

2010-09-16 @ 12:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0